Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Зварот можна падаць у парадку асабістага прыёму, у пісьмовым выглядзе, у электронным выглядзе. Парадак асабістага прыёму Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб (далей - асабісты прыём) у Віцебскім абласным музеі Героя Савецкага Саюза М.П. Шмырова праводзіцца дырэктарам і галоўным захавальнікам фондаў па графіку.

Дырэктар музея - Шышкова Ірына Аляксандраўна

Дзень прыёму з указаннем часу і месцы прыёму: першы аўторак месяца - 09.00 - 14.00, кабінет дырэктара.

Тэлефон для запісу: 26-31-68

Галоўны захавальнік фондаў - Якаўлеў Дзяніс Віктаравіч Дзень прыёму з указаннем часу і месцы прыёму: другі аўторак месяца - 09.00 - 14.00, кабінет дырэктара.

Тэлефон для запісу: 26-51-15 Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму дырэктара асабісты прыём праводзіць намеснік дырэктара.

Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб праводзіцца ў прызначаны дзень у парадку чарговасці па прад'яўленні дакумента, які сведчыць яго асобу. Прадстаўнік дадаткова прад'яўляе дакумент, які пацвярджае яго паўнамоцтвы.

Пісьмовыя звароты

Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове. Пісьмовыя звароты грамадзян, за выключэннем, унесеных у кнігу заўваг і прапаноў, павінны змяшчаць: - назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот; - прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання); - выклад сутнасці звароту; - асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць: - назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот; - поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання; - выклад сутнасці звароту; - прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты; - асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.

Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, устаноўленай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь. Тэкст звароту павінен паддавацца прачытання. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, разборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў. Да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэту інфармацыю.

Правы заяўнікаў

Заяўнікі маюць права:

- падаваць звароту, выкладаць довады службовай асобе, які праводзіць асабісты прыём;

- знаёміцца ​​з матэрыяламі, непасрэдна адносяцца да разгляду зваротаў, калі гэта не закранае правы, свабоды і (або) законныя інтарэсы іншых асоб і ў матэрыялах не ўтрымліваюцца звесткі, якія складаюць дзяржаўныя сакрэты, камерцыйную і (або) iншую ахоўваемую законам тайну;

- падаваць дадатковыя дакументы і (або) звесткі альбо звяртацца з просьбай аб іх выпатрабаваньні, у тым ліку ў электроннай форме, у выпадку, калі выпатрабаванне такіх дакументаў і (або) звестак не закранае правы, свабоды і (або) законныя інтарэсы іншых асоб і у іх не ўтрымліваюцца звесткі, якія складаюць дзяржаўныя сакрэты, камерцыйную і (або) iншую ахоўваемую законам тайну;

- адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці;

- атрымліваць адказы (паведамлення) на звароты;

- абскардзіць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты і рашэнні аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці;

- ажыццяўляць іншыя правы, прадугледжаныя Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" (далей - Закон) і іншымі актамі заканадаўства.

Абавязкі заяўнікаў

Заяўнікі абавязаны:

- выконваць патрабаванні Закона;

- падаваць звароту ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;

- ветліва ставіцца да работнікаў арганізацый, індывідуальным прадпрымальнікам і іх працаўнікам, не дапускаць ужывання нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;

- своечасова інфармаваць арганізацыі, індывідуальных прадпрымальнікаў аб змене свайго месца жыхарства (месца знаходжання) або месца знаходжання ў перыяд разгляду звароту;

- выконваць iншыя абавязкi, прадугледжаныя Законам і іншымі заканадаўчымі актамі.

Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:

- звароты не адпавядаюць вышэйпералічаным патрабаванням;

- звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

- звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляюцца (рэалізуюцца) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;

- прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

- заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку занесенае ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці; з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Водгук звароту

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы. У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік спыняюць разгляд гэтага звароту па сутнасці і вяртаюць заяўніку арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту. Абскарджанне адказаў на звароты Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынятае новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, якая не мае вышэйстаячай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган

Упраўленне культуры Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта

Юрыдычны адрас: 210010, г. Віцебск, вул. Гогаля, 6

Тэл .: (8-0212) 48-22-07

E-mail: uk-witebskobl@kultura.by

Рэжым працы: 8.00-17.00, абед 13.00-14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля.

Начальнік упраўлення культуры Падгурскі Пётр Мікалаевіч 48-22-06

Намеснік начальніка ўпраўлення культуры - начальнік аддзела працы арганізацый сферы культуры

Баркевич Галіна Фёдараўна 48-22-10